Sytuacja związana z epidemią koronawirusa SARS CoV-2 jest dynamiczna, dlatego podjeliśmy szereg starań mających na celu zabezpieczenie ciągłości działań logistycznych oraz bezpieczeństwa naszym pracownikom i klientom. Staramy się, aby wszystkie nasze usługi mogły odbywać się w sposób płynny, a także z maksymalnym zachowaniem bezpieczeństwa wszystkich uczestników łańcucha dostaw.

SPRAWDŹ NASZE WAŻNE KOMUNIKATY

  1. Środki bezpieczeństwa do zastosowania na etapie realizacji dostaw krajowych (20.03.2020)
  2. Informacja dla klientów Geis PL (16.03.2020)
  3. Działania prewencyjne Geis PL w kontekście zachorowań na Koronawirus (COVID-19) na terenie Polski (12.03.2020)
  • W Geis PL został powołany Zespół ds. Przeciwdziałania Sytuacji Zagrożenia Koronawirusem SARS CoV-2. Jego zadaniem jest ciągłe monitorowanie, opracowywanie i wdrażanie adekwatnych zaleceń, instrukcji oraz informowanie zarówno pracowników jak i klientów Geis PL o aktualnych wytycznych służb państwowych oraz WHO.

    Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z komunikatem.

  • Na terenie Polski nasza sieć operacyjna działa bez zmian, a transport towarów odbywa się na dotychczasowych zasadach. Krajowa sieć drobnicowa realizuje wszystkie przesyłki w trybie standardowym, bez utrudnień oraz opóźnień. Dokładamy wszelkich starań, ażeby jakość i dostępność serwisu była na najwyższym poziomie.

    Pomimo tego, że sytuacja związana z epidemią znacząco się ustabilizowała, to wciąż prosimy wszystkich zleceniodawców o weryfikację odbiorców przed nadaniem przesyłki. Jednocześnie informujemy, że przesyłki, które na skutek ograniczeń od nas niezależnych nie mają możliwości dostawy, będą odsyłane do nadawcy na jego koszt. Zachęcamy do ograniczania wysyłek z usługą pobrania gotówki (COD).

    Wprowadziliśmy następujące środki bezpieczeństwa do zastosowania na etapie realizacji dostaw krajowych:

    • Kierowcy dokonujący dostawy są zabezpieczeni maseczkami ochronnymi oraz rękawicami. Proces przekazania przesyłki powinien odbyć się w przestronnym miejscu. Podczas dostawy kierowca zachowuje możliwe największy dystans od odbiorcy – min. 2 m.
    • Odbiorca przesyłki jest również zobowiązany do zabezpieczenia twarzy poprzez użycie maseczki lub w ostateczności chusty, szalika osłaniającego usta oraz nos.
    • Potwierdzenie dostawy następuje przez podpis na liście przewozowym. Klient musi posiadać własne artykuły piśmiennicze (np. długopis).
    • Przekazanie dokumentów, COD musi następować w bezpieczny sposób, poprzez pozostawienie dokumentów w odpowiednim miejscu. W żadnym wypadku nie „z ręki do ręki”.


    W przypadku dostawy do osoby objętej kwarantanną sanitarno-epidemiologiczną próba dostawy nie zostanie podjęta.
    Więcej informacji dotyczących środków bezpieczeństwa znajdziesz tu.

  • Nasza sieć operacyjna działa bez zmian, a transport towarów odbywa się na dotychczasowych zasadach. Serwis międzynarodowy funkcjonuje według standardowego rozkładu połączeń do wszystkich krajów na terenie Europy. Sytuacja na europejskich przejściach granicznych jest standardowa, a czasy oczekiwania odpowiadają normalnemu ruchowi. Zachęcamy do zapoznania się z komunikatami zamieszczonymi na stronach granica.gov.pl lub strażgraniczna.pl.

    Co trzeba wiedzieć?

    • Włochy - przed nadaniem palety, rekomendujemy klientom kontakt z naszymi opiekunami handlowymi oraz upewnienie się, że towar będzie mógł być odebrany czy dostarczony.
    • Węgry - przedłużenie stanu wyjątkowego do 20 czerwca.
    • Francja - utrzymane kontrole na granicy z Niemcami do 15 czerwca.
       

    O szczegóły dotyczące pozostałych państw prosimy o kontakt z Państwa opiekunami. Dodatkowo zwracamy się z prośbą o bieżącą weryfikację sytuacji rynkowej kraju eksportu, szczególnie z odbiorcami jak i o nadawanie przesyłek jedynie do odbiorców pracujących oraz gotowych do przyjęcia towaru.

  • Nasz  Air+Sea Team działa nieprzerwanie i dokłada wszelkich starań aby towar docierał do klientów na czas. Wysyłki transportem morskim są realizowane bez większych opóźnień, aczkolwiek dostępność miejsca na statkach jest ograniczona i zalecamy, aby klienci dokonywali rezerwacji z  wyprzedzeniem.
    W przypadku wysyłek last minute proponujemy klientom serwisy premium, pozwalające na zachowanie ciągłości łańcucha dostaw.
     
    Transport lotniczy towarów stanowi w tej chwili prawdziwe wyzwanie. Zawieszenie rejsów pasażerskich z i do Polski zmniejszyło znacząco dostępność miejsca dla cargo lotniczego. W celu sprostania tym ograniczeniom przesyłki lotnicze realizujemy w tej chwili korzystając z RFS (road feeder service) do innych lotnisk europejskich. Dzięki współpracy z naszymi biurami lotniczymi w innych krajach EU, przesyłki docierają w najdalsze krańce świata bez zbędnych opóźnień. 
    Dla super pilnych wysyłek oferujemy rejsy samolotami charterowymi, również w opcji part-charter. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami w Warszawie i Wrocławiu.

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij