Harmonogram pracy w okresie świąteczno-noworocznym
26.11.2021
Szanowni Klienci,
W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia oraz końcem roku 2021, uprzejmie informujemy, że serwis dostaw oraz praca Centrum Obsługi Klienta (Infolinia) zostaną skrócone.
Centrum Obsługi Klienta
24 grudnia 2021 r. – 08:00 – 13:00
31 grudnia 2021 r. - infolinia nieaktywna
W pozostałych dniach Infolinia działać będzie w standardowych godzinach pracy, tj. 08:00 – 16:00.
Serwis odbiorów kolekcji oraz dystrybucji przedstawiamy w tabeli poniżej:
24 grudnia 2021 r. – serwis ograniczony do 50 km od Oddziałów Geis PL
31 grudnia 2021 r. - serwis nieczynny. Przesyłki krajowe drobnicowe odebrane 30 grudnia będą dostarczane planowo 3 stycznia 2022 r.
W przypadku harmonogramu połączeń dla przewozów międzynarodowych prosimy o kontakt ze swoim opiekunem handlowym.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w załączonej tabeli.
Dziękujemy za zrozumienie i życzymy spokojnego końca 2021 roku.
Zespół Geis.
Galeria
Więcej aktualności
-
Aktualności Nie przeoczcie
Dni wolne od pracy w serwisie międzynarodowym
06.01 w Niemczech, Polsce i na Słowacji
19.12.2022
-
Aktualności
Obroty Grupy Geis wzrastają o prawie 20% r/r
Geis odniósł kolejny sukces. Firma ponownie zwiększyła swoje obroty o prawie 20% w porównaniu z poprzednim rokiem. To doskonały wynik w tych trudnych czasach.
16.6.2022
-
Aktualności Nie przeoczcie
Praca podczas długiego weekendu czerwcowego
17.06.2022
7.6.2022