Harmonogram pracy w okresie świąteczno-noworocznym

26.11.2021

Aktualności Nie przeoczcie

Szanowni Klienci, 

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia oraz końcem roku 2021, uprzejmie informujemy, że serwis dostaw oraz praca Centrum Obsługi Klienta (Infolinia) zostaną skrócone. 

Centrum Obsługi Klienta
24 grudnia 2021 r. – 08:00 – 13:00
31 grudnia 2021 r. - infolinia nieaktywna

W pozostałych dniach Infolinia działać będzie w standardowych godzinach pracy, tj. 08:00 – 16:00. 

Serwis odbiorów kolekcji oraz dystrybucji przedstawiamy w tabeli poniżej:
24 grudnia 2021 r. – serwis ograniczony do 50 km od Oddziałów Geis PL
31 grudnia 2021 r. - serwis nieczynny. Przesyłki krajowe drobnicowe odebrane 30 grudnia będą dostarczane planowo 3 stycznia 2022 r.

W przypadku harmonogramu połączeń dla przewozów międzynarodowych prosimy o kontakt ze swoim opiekunem handlowym.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w załączonej tabeli.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy spokojnego końca 2021 roku.


Zespół Geis.

Galeria

Więcej aktualności

Wszystkie aktualności

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij