Szanowni Klienci, w dniu 13.04.2019 r. pomiędzy godziną 9:00 a 13:00 serwisy Gclient, Gservice, Track&Trace oraz serwer FTP dla zapisu plików EDI będą niedostępne. Dodatkowo zamienimy publiczne adresy IP dla tych aplikacji oraz serwera FTP. Więcej informacji dotyczących tych zmian znajdziecie Państwo tutaj.

Dostęp zdalny

Pomoc zdalna dla klientów Grupy Geis

Dostęp zdalny

Jeśli masz problem z aplikacją G-Client możesz po wcześniejszym ustaleniu z pomocą techniczną Geis zastosować opcję klienta dla zdalnego dostępu do pulpitu komputera. Ta usługa przyspieszy rozwiązanie Państwa problemów i umożliwi pomocy technicznej zbadanie zachowania aplikacji w Państwa środowisku.

Klient dla dostępu zdalnego

Podczas zdalnego połączenia komunikacja jest zabezpieczona. Aby korzystać ze zdalnego dostępu nie ma potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji, wystarczy zwykły dostęp użytkownika. Po uruchomieniu klienta zostanie wygenerowane ID  i hasło dostępu. Generowane hasło jest dla każdego połączenia odmienne, po zamknięciu dostępu zdalnego klienta ponowne podłączenie bez wiedzy użytkownika nie jest możliwe. Jest to zatem całkowicie bezpieczny sposób połączenia.

Firma Geis wykorzystuje dostęp do produktu TeamViewer®. Klient wchodzący przez stronę użytkownika nie wymaga własnej licencji dla tego produktu. Informację na temat instrukcji bezpieczeństwa uzyskacie Państwo na stronie producenta- tutaj.

Korzystając z dostępu klienta użytkownik zgadza się z warunkami licencji dla produktu TeamViewer i wyraża zgodę na dostęp pracownika wsparcia technicznego Geis Group do swojego komputera w celu zapewnienia wsparcia dla oprogramowań Geis Group.

  • Jeśli po uruchomieniu wyświetli się alert zabezpieczeń, włącz przycisk Uruchom ewentualnie Pozwól lub Kontynuuj. Następnie przekaż wsparciu technicznemu swój kod ID i Hasło.

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij