Śledzenie przesyłki
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie jest moja przesyłka?
Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszych stronach internetowych https://www.geis.pl w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy wpisać numer przesyłki i zobaczyć, gdzie Twoja przesyłka znajduje się w tym momencie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z nami na naszej infolinii w godzinach 8:00-17:00 pod numerem telefonu: +48 22 212 28 00.
Jaki jest czas dostawy przesyłek?
Nasza firma doręcza przesyłki zwykle następnego dnia roboczego od jej odbioru, lecz termin ten nie jest gwarantowany z powodu możliwości wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji, takich jak śnieg czy nieszczęśliwy wypadek, itd.
Czy istnieje także możliwość wysyłki za granicę?
Tak, przesyłki paletowe dostarczamy również za granicę. O szczegółowe informacje można pytać na info@geis.pl.