Najczęściej zadawane pytania

Gdzie jest moja przesyłka?

Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszych stronach internetowych https://www.geis.pl  w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy wpisać numer przesyłki i zobaczyć, gdzie Twoja przesyłka znajduje się w tym momencie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z nami na naszej infolinii w godzinach  8:00-17:00 pod numerem telefonu: +48 22 212 28 00.

Jaki jest czas dostawy przesyłek?

Nasza firma doręcza przesyłki zwykle następnego dnia roboczego od jej odbioru, lecz termin ten nie jest gwarantowany z powodu możliwości wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji, takich jak śnieg czy nieszczęśliwy wypadek, itd.

Czy istnieje także możliwość wysyłki za granicę?

Tak, przesyłki paletowe dostarczamy również za granicę. O szczegółowe informacje można pytać na info@geis.pl.

 

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij