Uwaga na fałszywe SMS-y o zatrzymanych przesyłkach w celu dokonania dodatkowej płatności! Ostrzegamy przed otwieraniem linków, przesyłanych w wiadomościach SMS. Coraz częściej nadawcy fałszywych wiadomości podszywają się pod operatorów logistycznych i informują odbiorców o konieczności dokonania dodatkowej opłaty za zamówioną przesyłkę. W przeciwnym wypadku dostawa ich zamówienia zostanie wstrzymana. Firma GEIS nie przesyła i nie będzie przesyłać tego typu wiadomości. Jedyna która dotrze do Państwa, będzie dotyczyć przewidywanego terminu i godziny dostawy.

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie jest moja przesyłka?

Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszych stronach internetowych http://www.geis.pl  w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy wpisać numer przesyłki i zobaczyć, gdzie Twoja przesyłka znajduje się w tym momencie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z nami na naszej infolinii w godzinach  8:00-17:00 pod numerem telefonu: +48 22 212 28 00.

Jaki jest czas dostawy przesyłek?

Nasza firma doręcza paczki zwykle następnego dnia roboczego od odbioru przesyłki, lecz termin ten nie jest gwarantowany z powodu możliwości wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji, takich jak śnieg czy nieszczęśliwy wypadek, itd.

Czy istnieje także możliwość wysyłki za granicę?

Tak, przesyłki paletowe dostarczamy również za granicę. O szczegółowe informacje można pytać na info@geis.pl.

Usługi kurierskie obecnie świadczymy tylko na terenie Polski.

Czy jest możliwa opłata kartą kredytową?

Kartą kredytową można płacić, jeżeli  umożliwia to nadawca przesyłki kurierskiej. Za przesyłki paletowe oraz większe przesyłki można płacić tylko gotówką.

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij