Najczęściej zadawane pytania

Gdzie jest moja przesyłka?

Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszej stronie internetowej https://www.geis.pl w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy, że wpiszesz numer przesyłki, a wyświetli Ci się jej aktualny status. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią:

Pon. – pt.  8:00 – 16:00
+48 22 212 28 00

Jaki jest czas dostawy przesyłek?

Geis PL doręcza przesyłki zwykle w ciągu następnego dnia roboczego po odbiorze. Termin ten nie jest jednak gwarantowany z powodu możliwości wystąpienia nieprzewidzianych i niezależnych od firmy sytuacji takich jak np. śnieg czy nieszczęśliwy wypadek.

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij