Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w dniu 02.12.2022 Centrum Obsługi Klienta będzie nie dostępne. Na wszystkie wiadomości odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe. Za utrudnienia przepraszamy.

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie jest moja przesyłka?

Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszej stronie internetowej https://www.geis.pl w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy, że wpiszesz numer przesyłki, a wyświetli Ci się jej aktualny status. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią:

Pon. – pt.  8:00 – 16:00
+48 22 267 96 00

Jak dużą przesyłkę akceptuje Geis PL?

Geis PL świadczy usługi w dziedzinie transportu palet oraz większych przesyłek, zapytaj o więcej szczegółów. Standardowo maksymalny parametr przesyłki drobnicowej to 2 500 kg, 10 palet EURO.  Maksymalna długość pojedynczej palety to 2,4  m, zaś wysokość to 2,20 m.