Drodzy Partnerzy Biznesowi, w dniu 17.10.2019 r. wyłączymy obsługę protokołu SSLv3 dla wszystkich naszych serwerów internetowych, urządzeń oraz aplikacji. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo tutaj.

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie jest moja przesyłka?

Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszych stronach internetowych https://www.geis.pl  w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy wpisać numer przesyłki i zobaczyć, gdzie Twoja przesyłka znajduje się w tym momencie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z nami na naszej infolinii w godzinach  8:00-17:00 pod numerem telefonu: +48 22 212 28 00.

Czy istnieje także możliwość wysyłki za granicę?

Tak, przesyłki paletowe dostarczamy również za granicę. O szczegółowe informacje można pytać na info@geis.pl.

 

Jakie towary można przesyłać?

Nasza firma jest w stanie transportować wszystkie towary trwałe. Z transportu wykluczone są papiery wartościowe, metale szlachetne, dzieła sztuki oraz antyki, weksle, karty kredytowe, broń, narkotyki, itd. Szczegółowy opis znajduje się również w "Regulaminie świadczenia usług".

Jak dużą przesyłkę akceptuje Geis PL?

Geis PL świadczy usługi w dziedzinie transportu palet oraz większych przesyłek do 2 500 kg – maksymalna długość nie powinna przekroczyć 3 m i maksymalna wysokość 2,20 m.

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij