UWAGA! Informujemy, iż Infolinia Geis PL w dniu 3 grudnia br. w godzinach 10:45-15:30 będzie nieczynna. Czasowe wyłączenie spowodowane będzie przerwą techniczną. Za utrudnienia przepraszamy, Centrum Obsługi Klienta.

Gdzie jest moja przesyłka?

6.2.2018

Gdzie jest moja przesyłka?

Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszej stronie internetowej https://www.geis.pl w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy, że wpiszesz numer przesyłki, a wyświetli Ci się jej aktualny status. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią:

Pon. – pt.  8:00 – 16:00
+48 22 212 28 00

Więcej aktualności

Wszystkie aktualności

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij