Czym różni się usługi doręczenia na adres firmy i adres prywatny?

Jeśli wybierzesz z opcji zamówienia doręczenie systemem B2C, czyli doręczenie na adres prywatny, cena transportu będzie automatycznie obejmować następujące usługi:

  • Odbiór przesyłek bezpośrednio u Ciebie lub pod adresem, który wskażesz.
  • Jeśli wprowadziłeś e-mail Twojego klienta, zostanie do niego wysłane zawiadomienie o doręczeniu przesyłki.
  • Twojemu klientowi wyślemy SMS z informacją o tym, że odebraliśmy do transportu jego przesyłkę, łącznie z numerem przesyłki, informacją o pobraniu i możliwości przekierowania przesyłki do punktu odbioru Geis Point.
  • W dniu doręczenia nasz kierowca skontaktuje się bezpośrednio z Twoim klientem i umówi się z nim na dokładny czas i miejsce doręczenia.
  • W przypadku, gdy nie zastaniemy Twojego klienta pod podanym adresem, ponownie doręczamy przesyłkę następnego dnia roboczego.
  • Trasę przesyłki Twój klient może śledzić w czasie rzeczywistym (Tracking &Tracing).
  • Potwierdzenie doręczenia każdej Twojej przesyłki będzie dostępne na naszej stronie internetowej.
  • Bierzemy odpowiedzialność za każdą przesyłkę, aż do wartości 100 PLN.
  • Otrzymasz od nas regularny (dzienny, tygodniowy, miesięczny) raport o wszystkich doręczonych oraz  z przyczyn obiektywnych nie doręczonych przesyłkach, włącznie z przyczyną ewentualnego opóźnienia.
  • Istnieje możliwość przekierowania przesyłki w trakcie przewozu z e-sklepu do punktu odbioru Geis Point.
  • Posiadamy aplikację kliencką do odprawy przesyłek.

Usługi dodatkowe

Chcę dowiedzieć się więcej

Chcesz przetransportować coś większego?

Wszystkie usługi “z jednej ręki”

Oferujemy również transport paletowy

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć na stronie Polityka plików cookie
Zamknij