Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w dniu 02.12.2022 Centrum Obsługi Klienta będzie nie dostępne. Na wszystkie wiadomości odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe. Za utrudnienia przepraszamy.

Śledzenie przesyłek

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie jest moja przesyłka?

Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszej stronie internetowej https://www.geis.pl w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy, że wpiszesz numer przesyłki, a wyświetli Ci się jej aktualny status. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią:

Pon. – pt.  8:00 – 16:00
+48 22 267 96 00

Jaki jest czas dostawy przesyłek?

Geis PL doręcza przesyłki zwykle w ciągu następnego dnia roboczego po odbiorze. Termin ten nie jest jednak gwarantowany z powodu możliwości wystąpienia nieprzewidzianych i niezależnych od firmy sytuacji takich jak np. śnieg czy nieszczęśliwy wypadek.