FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie jest moja przesyłka?
Gdzie znajduje się w tym momencie Twoja przesyłka, możesz sprawdzić na naszej stronie internetowej https://www.geis.pl w zakładce Tracking & Tracing. Wystarczy, że wpiszesz numer przesyłki, a wyświetli Ci się jej aktualny status. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią:
Pon. – pt. 8:00 – 16:00
+48 22 267 96 00
Jaki jest czas dostawy przesyłek?
Geis PL doręcza przesyłki zwykle w ciągu następnego dnia roboczego po odbiorze. Termin ten nie jest jednak gwarantowany z powodu możliwości wystąpienia nieprzewidzianych i niezależnych od firmy sytuacji takich jak np. śnieg czy nieszczęśliwy wypadek.
Czy istnieje także możliwość wysyłki za granicę?
Tak, przesyłki paletowe dostarczamy również za granicę. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt na info@geis.pl.
Chcę skorzystać z usług Geis PL, co mam zrobić dalej?
Jeśli prowadzisz firmę, prosimy o wypełnienie formularza zapytania pod adresem: popyt, który zostanie przekazany do właściwego działu sprzedaży. Następnie prosimy poczekać na kontakt z naszej strony.
Jak dużą przesyłkę akceptuje Geis PL?
Geis PL świadczy usługi w dziedzinie transportu palet oraz większych przesyłek, zapytaj o więcej szczegółów. Standardowo maksymalny parametr przesyłki drobnicowej to 2 500 kg, 10 palet EURO. Maksymalna długość pojedynczej palety to 2,4 m, zaś wysokość to 2,20 m.
Kto może ubiegać się o zatrudnienie w Geis PL?
Każdy! Jeśli tylko masz chęci do pracy i chcesz się rozwijać, to masz szanse aby dołączyć do naszego zgranego zespołu. Wystarczy, że skontaktujesz się z działem HR.
Chcę zacząć współpracę z Geis jako przewoźnik, co powinienem zrobić?
Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako przewoźnik, nie zwlekaj i czym prędzej skontaktuj się z naszym działem HR. Czekamy na Twoje zgłoszenie.